وبلاگ

پیتزا رژیمی با فرگازی

فرگازی استیل طلایی فول امکانات کد408

پیتزا رژیمی با فرگازی

تنورگازی های ۹۰کالا در انواع مختلف تولید می شوند و کاربرد های زیادی دارند و همچنین این تنورگازی ها از امکانات زیادی برخوردار هستند.

طرز پخت پیتزا رژیمی با فرگازی

پیتزا رژیمی با فرگازی

پیتزا رژیمی با فرگازی

  • مواد لازم:

گوجه فرنگی ۲عدد کوچک ، پیاز متوسط ۱عدد ، قارچ ۱۵۰ گرم ، روغن زیتون ۱قاشق غذاخوری ، فلفل دلمه ای ۱عدد ، خمیر پیتزای آماده ۳عدد ، ذرت کنسروی ۵قاشق غذاخوری ، سس کچاپ به مقدار لازم ، پنیرپیتزا به مقدار نیاز.

  • طرز تهیه پیتزا رژیمی:

ابتدا فرگازی ۹۰کالا را روشن می کنیم تا گرم شود. سبزیجات را به دلخواه خرد می کنیم. قارچ را در ظرفی جدا با یک قاشق روغن زیتون تفت می دهیم تا آب آن کشیده شود.

خمیر آماده را روی سینی فرگازی قرار می دهیم و روی آن از سس کچاپ ریخته و پخش می کنیم. کمی پنیرپیتزا روی خمیر می ریزیم. سپس سبزیجات را روی آن ریخته و مجددا کمی پنیر پیتزا روی آنها  می ریزیم و برای مدت زمان ۱۵دقیقه درون فرگازی می گذاریم تا بپزد. بعد از اینکه رنگ نان تغییر کرد پیتزای ما آماده است.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *